سلام
سرمایه گذاری در بحث وب توی ایران توجیه زیادی نداره برای همین قیمت از دید اشخاص مختلف فرق میکنه.

سلام
سرمایه گذاری در بحث وب توی ایران توجیه زیادی نداره برای همین قیمت از دید اشخاص مختلف فرق میکنه.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)