سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: نصب مامبو 465 روی سرور...

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    يـــزد
    نوشته ها
    244
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال

    نصب مامبو 465 روی سرور...

    سلام

    نحوه نصب مامبو 461 با 465 در چه مواردی فرق داره؟

    در واقع آموزش نصب مامبو 465 بر روی سرور رو می خواستم.

    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    423
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو 465 روی سرور...

    نصب مامبوی 4.6.5 روی سرور
    مثل نصب بر روی لوکال هست.

    تفاوتی نداره.
    شما چک کنید. مشکلی داشتید در خدمتیم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    khash
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو 465 روی سرور...

    به نام خدا (این اولیم مطلب ارسالی منه ) امیدوارم که سالها با هم باشیم.
    اول از مدیران مامبو لرن که چنین فضایی را به وجود اوردنند متشکرم.
    من همه مثل تمام مبتدیان مشکل در نصب مامبو روی سایت دارم.

    مشخصات هاست من : ویندوز / کنترل پانل پلسک 9.2 است. اگه از دوستان می توانند محل آموزش نصب مامبو را بروی هاستی مانند من بدهند خیلی ممنون میشم.

    البته اگر شما جواب ایت دو سوال را بدهید بس است :
    * فایل زیپ شده مامبو را در کجا و چه ادرسی از هاست آپلود کنیم ؟
    * فایل زیپ شده را در پلسک چگونه اکسترکت کنیم؟
    * از چه ادرسی برای نصب بروم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو 465 روی سرور...

    [quote author=goldskin link=topic=21687.msg121638#msg121638 date=1262325452]
    به نام خدا (این اولیم مطلب ارسالی منه ) امیدوارم که سالها با هم باشیم.
    اول از مدیران مامبو لرن که چنین فضایی را به وجود اوردنند متشکرم.
    من همه مثل تمام مبتدیان مشکل در نصب مامبو روی سایت دارم.

    مشخصات هاست من : ویندوز / کنترل پانل پلسک 9.2 است. اگه از دوستان می توانند محل آموزش نصب مامبو را بروی هاستی مانند من بدهند خیلی ممنون میشم.

    البته اگر شما جواب ایت دو سوال را بدهید بس است :
    * فایل زیپ شده مامبو را در کجا و چه ادرسی از هاست آپلود کنیم ؟
    * فایل زیپ شده را در پلسک چگونه اکسترکت کنیم؟
    * از چه ادرسی برای نصب بروم.

    [/quote]
    سلام دوست عزیز
    به تیم مامبولرن خوش آمدید
    لطفا سوال خود را در موضوعی جدید مطرح نمایید تا پاسخگو شما باشیم
    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •