سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: قفل تاپیک

  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    83
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    قفل تاپیک

    با سلام
    می خواستم ببینم چطور می شود در اس ام اف 1.1.10 در بخش انتخابهای اختیاری بیشتر...
    امکان قفل تاپیک را از کاربران عادی برداشت مثل همین انجمن و همینطور امکان حذف پست هایی که کاربر کرده است
    و همچنین بعد از ارسال مطلب کاربر به صفحه مطلب ارسال کرده خود برود در حالی که به صورت پیش فرض بعد از ارسال مطلب به بیرون تاپیک می رود
    با تشکر
    پاسخ دو سوال اول خود را پیدا کردم لطفا جواب سوال سوم را بدهید
    "و همچنین بعد از ارسال مطلب یا پاسخ کاربر به صفحه مطلب ارسال کرده خود برود در حالی که به صورت پیش فرض بعد از ارسال مطلب به بیرون تاپیک می رود "

    من هنوز پاسخ سوال سوم خود را پیدا نکرده ام
    لطفا راهنمایی کنی

    **پست های شما یکی شد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : قفل تاپیک

    سلام

    اکثر مواردی که اشاره کردید بر میگرده به دسترسی کاربرها

    برای این منظور شما وارد قسمت مدیریت بشید و روی "سطح دسترسی کاربران" کلیک کنید

    در این قسمت دسترسی گروههای کاربری مختلف قابل ست کردن است

    برای اینکه بعد از ارسال پاسخ به صفحه ارسال مطلب باز گردانده شود :

    روی پروفایل کلیک کنید
    روی "تنظیمات عمومی انجمن ها" کلیک کنید

    گزینه " پس از ارسال موضوع جدید ، مرا به موضوع منتقل کن. " را فعال کنید

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    83
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قفل تاپیک

    منظورتون از پروفایل کدوم قسمت است من این قسمت را پیدا نکردم
    و همینطور تیکی که فرموده بودید بزنم

    البته در بخش مشخصات کاربری خود کاربر وجود داره و هر کاربر برای خود میتواند فعال کند
    من می خواستم به صورت پیش فرض برای همه کاربر ها فعال باشد و هر کس که خواست برای خود غیر فعال کند

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : قفل تاپیک

    سلام

    وارد قسمت مدیریت بشید
    روی مدیریت قالب ها کلیک کنید

    روی "بازنشاندن تنظیمات" کلیک کنید

    قالب پیشفرض فعلی خود را پیدا کنید و روی "تنظیمات کاربران را برای این قالب به صورت پیش فرض اعمال کن" کلیک کنید

    در این قسمت شما میتونید گزینه مربوطه رو پیدا کنید و تغییر بدید و روی همه کاربرها اعمال کنید

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. مشکل با فایلهای پیوست (فوری)
    توسط ali4533 در انجمن نصب ، ارتقا و تبدیل SMF
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 05-04-2008, 09:00 AM
  2. کامپوننت "فوق العاده" برای مدیریت لینک‌ه&#
    توسط webpen در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-21-2006, 05:32 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •