بله اتفاقا راجع به هك شدن سايت اخطار دادم اما چون تمام استانها دقيقا از همين سيستم استفاده مي كنن و از تهران براشون نصب مي شه نمي تونيم ارتقا بديم . با هزار زحمت ftp و admin رو ازشون گرفتم اما cpanel چون دست تهرانه امكانش نيست!