بله اتفاقا راجع به هك شدن سايت اخطار دادم اما چون تمام استانها دقيقا از همين سيستم استفاده مي كنن و از تهران براشون نصب مي شه نمي تونيم ارتقا بديم . با هزار زحمت ftp و admin رو ازشون گرفتم اما cpanel چون دست تهرانه امكانش نيست!

بله اتفاقا راجع به هك شدن سايت اخطار دادم اما چون تمام استانها دقيقا از همين سيستم استفاده مي كنن و از تهران براشون نصب مي شه نمي تونيم ارتقا بديم . با هزار زحمت ftp و admin رو ازشون گرفتم اما cpanel چون دست تهرانه امكانش نيست!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)