البته شاید یک اسپانسر بشه پیدا کرد تا هزینه کنه و قالبها با نام اون منتشر بشن! اگر اسپانسری هم باشه خیلی عالی میشه.
در هر صورت افرادی که اینجا هستند هیچکدوم چاه نفت ندارن که بتونن با خیال راحت بشینن قالب طراحی کنن. (ترجمه شاید زمانش باشه، اما اینکه قالب ساخته بشه نه!)
یا حق





علاقه مندی ها (Bookmarks)