سلام
مي خواستم ببينم اينجا كسي هست در مورد كار با اينكامپوننت يك راهنمايي اجمالي بكنه .
مثلا 1-بگه چيكار كنم كه ببيندگان سايت بتونن با كليك روي نام نويسنده به صفحه ايي انتقال پيدا كنند كه تمام مطالبي كه اون نويسنده نوشته رو ببينند.
2-در مورد قابليت هاي ديگه اين كامپوننت يك توضيحي بده كه اصلا اين كامپوننت چيكارا مي تونه انجام بده.




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)