[quote author=Yashar313 link=topic=22104.msg116183#msg116183 date=1256967355]
با سلام
قالب وقاقعا زیبا هست ولی یه مشکل داره (البته از نظر من)
و اون هم اینه که مرز مشخصی بینه دو تا پست توی یه تاپیک نیست و کمی آدم رو گیج میکنه ولی توی قالب قبلی اینطور نبود
کاش میشد با خط قطور انتهای یه پست رو مشخص کرد یا این که .... O0
در کل خیلی عالی شده تییرک میگم
[/quote]
ممنون از حسن نظر شما
بر روی انجمن تغییراتی انجام خواهد شد
لطفا اشکا لات را مطرح کنید تا آنها را برطرف کنیم
موفق باشید