سلام
اینجا محل انتقاده قالبه ... من یه تاپیک دیگه هم زدم و اینجا مطرح نمی کنم.
اما مشکلات:
آقا چرا قالب رو اینقدر حرفه ای کار کردید ؟ ^-^
مواردی که دوستان در قبل گفتن رو منم تایید می کنم.
در ضمن چندتا مورد دیگه هم توی راست و چپ چین بودن مطالب هست که توی همون تاپیک مربوطه زدم.
چیزایی که اونجا نگفتم رو اینجا می گم.
قالب خیلی لایت طراحی شده اما یه جاهایی برای متمایز کردن متن قبلی و بعدی نیاز هست . نه با خط قطور ... حداقل خود طراح یکم تغییرات بده که کمی واضح تر باشه.
اما یک مورد دیگه.هنوز داریم از همون فروم و تالار قبلی استفاده می کنیم که ...مشکلات قبلی هنوز پا برجاست.
حالا قالبش عوض شد .مثلا لینک تشکر وجود نداره.
یا اشتراک کردن یک پست.آخه من این اواخر زیاد مامبولرن نیومدم :-\
امیدوارم من رو عفو کنید بابت صحبت هام ...
یا حق




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)