بیش از نیمی از کاربران از رزولوشن 1024*768 استفاده می کنند و در صورتی که عرض بخش محتوا بیشتر بشه، اسکرول بار افقی ظاهر میشه که استاندارد نیست.منتها فکر میکنم اگر عرض بخش محتوا بیشتر شود دیگر تیرگی پس زمینه کمتر به چشم میخوره
یا علی

بیش از نیمی از کاربران از رزولوشن 1024*768 استفاده می کنند و در صورتی که عرض بخش محتوا بیشتر بشه، اسکرول بار افقی ظاهر میشه که استاندارد نیست.منتها فکر میکنم اگر عرض بخش محتوا بیشتر شود دیگر تیرگی پس زمینه کمتر به چشم میخوره
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)