متشکر آقای فیروزمندان
من یک ماه درگیر ندانستن این جمله شما بودم.
اگر هم نسخه معمولی باشه با همین روش پیش برید تنها در پایان یه منو جدید با نام "منوی اصلی" بسازید و در اون به کامپوننت frontpage لینک بدین