متشکر آقای فیروزمندان
من یک ماه درگیر ندانستن این جمله شما بودم.
اگر هم نسخه معمولی باشه با همین روش پیش برید تنها در پایان یه منو جدید با نام "منوی اصلی" بسازید و در اون به کامپوننت frontpage لینک بدین

متشکر آقای فیروزمندان
من یک ماه درگیر ندانستن این جمله شما بودم.
اگر هم نسخه معمولی باشه با همین روش پیش برید تنها در پایان یه منو جدید با نام "منوی اصلی" بسازید و در اون به کامپوننت frontpage لینک بدین
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)