از ماست که بر ماست!
تو اون پلان Zend رو هم ندارن تازه! شانس آوردی اونو لااقل ازت پولشو نگرفتن!
در ضمن جهت اطلاعت بگم روی اون سرور بغیر از سایت تو 735 سایت دیگه هم هست که من توی تخصصم به این میگم فاجعه!
حالا اگه خواستی یوزر و پسورد رو بفرست تا ببینم میتونم برات کاری بکنم تا قبل 4.6 یا نه!
اگرم خواستی چند روز دیگه صبر کن تا 4.6 بیاد!




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)