سلام
به نظر من این قسمت امتیاز مثب منفی رو غیر فعال کنید
چیز جالبی و مطولوبی نیست
مد تشکر خیلی بهتر هست
و یا لا اقل این امتیاز منفی رو بردارید![]()
البته نظر شخصی ام در بهتر شدن انجمن ها بود
نظر بقیه چیه ؟

سلام
به نظر من این قسمت امتیاز مثب منفی رو غیر فعال کنید
چیز جالبی و مطولوبی نیست
مد تشکر خیلی بهتر هست
و یا لا اقل این امتیاز منفی رو بردارید![]()
البته نظر شخصی ام در بهتر شدن انجمن ها بود
نظر بقیه چیه ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)