باز هم سلام مرسی از جواب دوستان محمد حان دو نکته کوچیک ذکر می کنم 1.من گفتم که اشتباه کردم در مورد اینکه در یک تاپیک چند سوال رو مطرح کردم و من این اشتباه رو پذیرفتم ولی اعتراض بنده به اینه که من در ادامه همون تاپیک که سوالاتمو مطرح کرده بودم جواب خواستم من اعتراض دارم که چرا در همون تاپیک دوباره تذکر دادید اگه در تاپیک دیگه این اشتباه رو می کردم حق رو به شما می دادم (فکر کنم منضورمو پر واضح مطرح کرم) در رابطه با لینک شما هم فکر کنم ارتباطی به موضوع نداشته باشه چون اون در رابطه با پشتیبانی مامبو که من هم از اون 100 راضی هستم من اعتراضم به شما بود نه تیم فکر کنم تو پست قبلی هم گفتم در رابطه با پیام خصوصی هم فکر کنم اونجا توضیح دادم که به خدا قبل از دیدن جواب شما من متن خودمو اصلح کردم من اول متن رو فرستادم بعد دیدم آوردن اسم شما درست نبود بعد اون رو اصلاح کردم (فکر کنم نیازی به قسم من تو ماه رمضان نباشه چون موقعی که پیغام خصوصی دادم روزه بودم و نمی تونستم دروغ بگم)در کل من فهمیدم که گروه در رابطه با آرشیو کردن تاپیک تصمیم گرفته (آقای فیروزمندان اینو گفت )من هم به نظر گروه احترام می زارم و می پذیرم در ضمن من کسی رو مقصر نمی کنم ناراحتم از اینکه چرا در یک (فقط یک) تاپیک یک موضوع (اخطار ) رو دوبار مطرح می کنید اگه از من قبول ندارید این مسئله که چند بار در یک تاپیک اختار دادن خوب یا نه رو به رای همه عزیزان بزارید چون فکر کنم برای شما و هر کسی که سایت داره نظر بینندگان اون سایت مهم باشه به هر حال در هر اختلاف نظری اختلاف هست ولی این مهم است که با بیانی که کاربر بیشتر مورد پسند اون صحبت بشه (البته این نظر من ) ممکن نظر شما غیر از این باشه در رابطه با این تاپیک هم فکر کنم جای اون اینجاست اگه جای دیگه هست به من بگید لطفا پس در این رابطه قبول ندارم که اشتباه کردم :-\