سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: کاهش فشار مامبو به سرور !

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    کاهش فشار مامبو به سرور !

    با سلام ...
    فشاری که مامبو میاره به سرور رو چطوری میشه کمتر کرد ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    فشاری که مامبو به سرور میاره یک فشار معقوله و نمیشه زیاد کمش کرد. تنها راه کم کردنش استفاده از کش هستش

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    مامبو فشار زیادی به سور وارد نمی کنه.

    شما سیستم هایی مثل movable type و افزونه های اون رو با مامبو مقایسه کنید ...

    اما در هر حال ، غیر فعال کردن "ثبت آمار" از تنظیمات کلی، از پردازش سرور کم می کنه

    یا علی.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    ما الان مامبوی سایتمون فشار زیادی داره به سرور میاره ... ممکنه از کجا باشه مشکل ؟ :'( 70 در صد از مموری سرور رو پر کرده ... البته تعداد انلاین های ما رو سیستم مامبو انداخته 600 نفر ... راه حلی دارید برای حل مشکل ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    محل سکونت
    قلب ايران
    نوشته ها
    1,978
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    سلام.اگر تعداد افراد آنلاین سایت شما این مقدار هست ،همونطور که آقا نوید گفت :
    [quote author=نوید link=topic=18354.msg97596#msg97596 date=1230476176]
    فشاری که مامبو به سرور میاره یک فشار معقوله و نمیشه زیاد کمش کرد. تنها راه کم کردنش استفاده از کش هستش
    [/quote]
    شما کشتون را فعال کردید؟

    یـــــــــــــــاعـــــــ ـــــلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    بله ... روی 900 ثانیه هم هست ...

    صاحب سرورمون گفته که دیتابیستون حجم زیاد هست و فشار میاره به سرور و مموری سرور رو پر می کنه ...

    ** دو پست شما یکی شد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    شما اگر تعدا آنلاین ها رو اونقدر که فرمودید هست، ثبت آمار رو غیرفعال کنید ببینید مطمئنا تاثیرش چشمگیره.

    مسلما ورود اطلاعات در جداول بزرگ ، ممکنه برای سرور بار پردازشی داشته بشه. خصوصا در جداول مربوط به آمار.

    اما نه اینقدر که مسئول سرور شما فرموده اند.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    [quote author=سعید link=topic=18354.msg97604#msg97604 date=1230478229]
    شما اگر تعدا آنلاین ها رو اونقدر که فرمودید هست، ثبت آمار رو غیرفعال کنید ببینید مطمئنا تاثیرش چشمگیره.

    مسلما ورود اطلاعات در جداول بزرگ ،  ممکنه برای سرور بار پردازشی داشته بشه. خصوصا در جداول مربوط به آمار.

    اما نه اینقدر که مسئول سرور شما فرموده اند.


    [/quote]
    تست کردیم ولی تاثیری نداشت ...

    آقایون یه مشکل عجیب ... مامبو من در حالت آفلاین هست ولی داره به سرور شدید فشار میاره ... مشکل از چیه ؟

    [quote author=Dost link=topic=18354.msg97608#msg97608 date=1230479343]
    آقایون یه مشکل عجیب ... مامبو من در حالت آفلاین هست ولی داره به سرور شدید فشار میاره ... مشکل از چیه ؟
    [/quote]
    در صورتی که وقتی سایت ساسپند میشه میاد پایین فشار به شدت ...


    ** سه پست شما یکی شد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    سلام

    خيلي عجيبه! احتمالاً مشكل چيز ديگست.
    تنها چاره اينكار اينه كه صبر كنيد و منتظر يكي از مديران بشيد كه اجازه دريافت اطلاعات كاربري سايت رو دارن.
    از دست ما كاري بر نمياد كه بتونيم اينجا كمكتون كنيم.

    كامروا باشيد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #10

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    81
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : کاهش فشار مامبو به سرور !

    خواهش می کنم دوستان کمک کنن ...
    سایت ما یه سایت مذهبی هست و برای محرم باید فعال باشه ...

    [img width=640 height=409]http://iranads.persiangig.com/1.jpg[/img]

    این هم یه عکس از وضعیت سی پی یو وقتی سایت ما در حالت آفلاین فعال هست ...

    ** دو پست شما یکی شد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •