سلام....
این کار رو انجام دادم...
ظاهرا فعلا مشکلی نداره....
ولی یک مشکل دیگه ایجاد شده...
که فکر کنم یه تاپیک جدید بزنم و مطرح کنم بهتر باشه...
در حال حاظر با مرورگر فایر فاکس منوهای بالا نمایش داده نمیشود
مثل
صفحه اصلی ، بخش کاربری ، و ...
ولی با اینترنت اکپلورر این مشکل وجود ندارد...
این مشکل را با تاپیک جدید ایجاد کردم
کد:http://www.mambolearn.com/forum/index.php/topic,23311.new.html#new




علاقه مندی ها (Bookmarks)