سلام
نحوه نصب مامبو 461 با 465 در چه مواردی فرق داره؟
در واقع آموزش نصب مامبو 465 بر روی سرور رو می خواستم.
ممنون

سلام
نحوه نصب مامبو 461 با 465 در چه مواردی فرق داره؟
در واقع آموزش نصب مامبو 465 بر روی سرور رو می خواستم.
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نصب مامبوی 4.6.5 روی سرور
مثل نصب بر روی لوکال هست.
تفاوتی نداره.
شما چک کنید. مشکلی داشتید در خدمتیم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
به نام خدا (این اولیم مطلب ارسالی منه ) امیدوارم که سالها با هم باشیم.
اول از مدیران مامبو لرن که چنین فضایی را به وجود اوردنند متشکرم.
من همه مثل تمام مبتدیان مشکل در نصب مامبو روی سایت دارم.
مشخصات هاست من : ویندوز / کنترل پانل پلسک 9.2 است. اگه از دوستان می توانند محل آموزش نصب مامبو را بروی هاستی مانند من بدهند خیلی ممنون میشم.
البته اگر شما جواب ایت دو سوال را بدهید بس است :
* فایل زیپ شده مامبو را در کجا و چه ادرسی از هاست آپلود کنیم ؟
* فایل زیپ شده را در پلسک چگونه اکسترکت کنیم؟
* از چه ادرسی برای نصب بروم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=goldskin link=topic=21687.msg121638#msg121638 date=1262325452]
به نام خدا (این اولیم مطلب ارسالی منه ) امیدوارم که سالها با هم باشیم.
اول از مدیران مامبو لرن که چنین فضایی را به وجود اوردنند متشکرم.
من همه مثل تمام مبتدیان مشکل در نصب مامبو روی سایت دارم.
مشخصات هاست من : ویندوز / کنترل پانل پلسک 9.2 است. اگه از دوستان می توانند محل آموزش نصب مامبو را بروی هاستی مانند من بدهند خیلی ممنون میشم.
البته اگر شما جواب ایت دو سوال را بدهید بس است :
* فایل زیپ شده مامبو را در کجا و چه ادرسی از هاست آپلود کنیم ؟
* فایل زیپ شده را در پلسک چگونه اکسترکت کنیم؟
* از چه ادرسی برای نصب بروم.
[/quote]
سلام دوست عزیز
به تیم مامبولرن خوش آمدید
لطفا سوال خود را در موضوعی جدید مطرح نمایید تا پاسخگو شما باشیم
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)