سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ساب دامین و یا روت؟؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : ساب دامین و یا روت؟؟

    سلام

    اگر انجمن شما در فولدر قرار بگیره ( مورد اول - مانند مامبولرن ) پیج رنک به صورت مجموع محاسبه میشه و این قسمت ( فولدر ) هم بخشی از سایت به حساب میاد

    اما
    اگر در ساب دامین انجمن نصب کنید ( مورد دوم ) پیج رنک اون بخش جدا محسابه میشه


    در کل تصمیم گیری با شماست .

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. به اس ام اف خوش آمدم ... ؟؟
    توسط Mahdi007 در انجمن گرافیک و قالب SMF
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 09-16-2008, 02:11 PM
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-15-2008, 06:47 AM
  3. آيا اين سايت هك شده ؟؟
    توسط BlackStar در انجمن امنیت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-15-2008, 06:30 AM
  4. آیا کامپوننت است ؟؟ اسم آن چیست ؟
    توسط hes_r در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-29-2008, 10:21 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •