با سلام و خسته نباشيد
ببخشيد من در اين مدت به اينترنت دسترسي نداشتم.
مشكل از قالب نبود و صفحه اصلي رو هم ديگه نصفه نشون ميده :'(
اين آدرس سايتمه:
اين سايت يك تمرين درسي است لطفا نگيد چرا هاست رايگان استفاده كردم.کد:http://esfahancd.gigfa.com
ممنون از لطفتون
** از هایپرلینک خارج شد





علاقه مندی ها (Bookmarks)