یعنی پنجره پیام خصوصی باز میشه، پیام رو می نویسید، اما وقتی روی دکمه ارسال کلیک می کنید، هیچ اتفاقی نمی افته ؟

یعنی پنجره پیام خصوصی باز میشه، پیام رو می نویسید، اما وقتی روی دکمه ارسال کلیک می کنید، هیچ اتفاقی نمی افته ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)