-
بازهم صفحه سفید!!!
با سلام خدمت دوستان محترم
من مامبو رو روی کامپیوترم بصورت لوکال نصب کردم.تمام مراحل انجام شد اما بعد از نصب هم صفحه اصلی و هم مدیریت سفید بالا میاد.این کار رو چندین بار روی کامپیوترهای مختلف و با سرویس دهنده های مختلف مثل Wamp,Appserv و غیره تکرار کردم اما نتیجه ای حاصل نشد.از تاپیک ها هم چیزی گیرم نیومد.لطفا منو راهنمائی کنید.با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
01-24-2010 07:37 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
سلام
نسخه شبیه سازهای مورد استفاده خود را بیان کنید!
نسخه مامبویی که نصب میکنید را ذکر کنید!
در فایل php.ini بروید و display error رو روشن کنید.
مامبو را در داخل پوشهای با عنوان mambolearn نصب کنید و ببینید باز هم مشکل دارید؟
جواب سوالات را به ترتیب پاسخ دهید در تاپیک تا بتوانیم مشکل شما را حل کنیم.
زمستانتان سپید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
با سلام مجدد
Wamp5 1.4.5
Mambo 4.6.5
Appserv هم آخرین نسخه رو از سایتش دانلود کردم.
در فایل php.in هم display_errors = On
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
هرچی شبیه ساز دارید از سیستم عامل خود حذف کنید!
طبق آموزش زیر از appserv استفاده کنید و دقیقاً طبق آموزش آنرا نصب کنید. (نسخهای که باید دانلود کنید ذکر شده است)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
طبق آموزش زیر مامبو را در لوکال نصب کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
زمستانتان سپید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)