سلام به همگی. بعد از مدت زیادی دوباره اومدم البته با یه سوال.
اگه هدر سایت تو Internet Explorer بدون هیچ مشکلی نمایش داده بشه ولی تو موزیلا اصلا نشون داده نشه مشکل از کجاست یعنی چطوری رفع میشه؟
ضمنا می خواستم بدونم اگه چنین مشکلی برای قالب وبلاگ پیش بیاد چطور؟
یاعلی





علاقه مندی ها (Bookmarks)