سلام
بچه هاي مامبو لرن تواضع دارن و نمي نمي تونن مثل من كه يك كاربر معمولي هستم و طعم پشتيباني عالي مامبو لرن رو چشيده نظر بدن.
شما هم آق داريوش حرف من كاربر رو كه خودش خيلي از پشتيباني مامبو لرن لذت برده اين نصيحت برادرانه رو خوب گوش كن . تا سايتت حجيم تر از اين نشده و هك نشدي و نتركيدي و بعد از يك سال ببيني اي واي كه چه اشتباهي كردم مامبو نصب نكردم سيستمتو به مامبو تغيير بده
يا علي