با سلام
من تا قسمت current data base پیش رفتم ولی از اینجا به بعدش که گفته نصب تحت وب داره هر چی میزنم خطا میده . و درست نمیدونم این مسیری که توی راهنما زده از کجا باید پیدا کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

با سلام
من تا قسمت current data base پیش رفتم ولی از اینجا به بعدش که گفته نصب تحت وب داره هر چی میزنم خطا میده . و درست نمیدونم این مسیری که توی راهنما زده از کجا باید پیدا کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
مطالعه همیشه بهترین راه حل بوده !
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
عزیز من کامل اینو خوندم به جای یک دفعه هزار دفعم خوندم مسیری که برای نصب مامبو میزنه رو هم خوندم ولی سر در نیاوردم برای نصبش احتیاج به کمک دارم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
روی لوکال نصب میکنید یا سرور ؟
اگر لوکال : شبیه سازتون چیه ؟ چه نسخه ای ؟
اگر سرور : سیستم عامل و پانل مدیریتی هاستینگ شما چیست ؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام
سرور و سیستم عامل سرور اینوکس و همچنین کنترل پنلش cpanel
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
تا کجای این آموزش پیش رفتید و به مشکل برخوردید ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام مجدد تا جایی پیش رفتم که گفته مامبو یه سیستم نصب تحت وب داره که با وارد کردن آدرس محل استخارج فایلهای شما وارد مرحله نصب میشید ولیمن نمیتونم نشانی آدرس محل استخراج فایلهای رو چجوری وارد کنم همونجوری که گفته من وارد کردم البته با نام دامین خودم ولی متاسفانه جواب نداد و من بدجوری گیر کردم . منتظر جوابتون هستم ممنونم التماس دعا
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
توی اموزشی که مهدی جان لینک دادن کامل و واضح طریقه نصب مامبو هست
کجای کار مشکل دارید دقیق بیان کنید !
اگر جایی که در عکس new folder ساخته مشکل دارید
میتونید نسازید و توی همون پوشه Public_html نصب کنید
دقیق تر سوال رو مطرح کنید تا بهتر بشه راهنمایی کرد
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
فکر میکنم که توضیحاتی که دادم کاملا مشخص میکنه من کجا گیر کردم
اگه میشه شماره تلفنی به من بدید تا بتونم تلفنی منظورمو برسونم شاید اینجوری نتونم منظورمو برسونم ممنونم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آدرس وبسایتتون رو اینجا قرار بدید تا بررسی کنیم !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)