سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: مامبو ٤.٦ و ZEND Optimizer ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    نوشته ها
    50
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مامبو ٤.٦ و ZEND Optimizer ؟

    با سلام،

    مي خواستم فقط بدونم آيا مامبوي جديد نيز از Zend Optimizer استفاده مي كنه؟ اگر بله، آيا احتمال مي رود تمامي ورژن هاي بعدي مامبو هم از Zend استفاده خواهند كرد؟

    نسخه هاي انگليسي مامبو هم الان از Zend استفاده مي كنند يا در واقع اين كاريست كه براي بهبود كدينگ فقط در نسخه هاي فارسي بكار برده شده؟

    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. مشکل با zend optimizer
    توسط dj_ahmad در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 11-10-2008, 06:00 PM
  2. باز هم مشکل با Zend Optimizer
    توسط farshad_sh در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 11-23-2007, 08:26 PM
  3. مشکل با Zend Optimizer
    توسط toofaan در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-25-2006, 04:00 PM
  4. Zend Optimizer
    توسط skh_med در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 03-14-2006, 07:02 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •