[quote author=فیروزمندان link=topic=2587.msg15655#msg15655 date=1160456563]
برای این کار از کامپوننت پیشفرض مامبو میتونید استفاده کنید و یا ArtBanner
[/quote]

اگر دقت کنی میبینی که اقای فیروزمندان اشاره به کامپوننت کردن.
شما با کامپوننت Artbanner مشکل دارید نه با ماژول ......

دوست عزیز اگر به جای ایجاد این پست سوال خودت رو در قسمت خودش مطرح میکردی تا به الان جوابت رو گرفته بو.دی