تو که باز زدی تو خط جوملا !!
توی فایل globals.php در شاخه اصلی جوملا مقدار RG_EMULATION رو off کن.. یعنی:
خط 24:
1 رو بکن 0کد:define( 'RG_EMULATION', 1 );

تو که باز زدی تو خط جوملا !!
توی فایل globals.php در شاخه اصلی جوملا مقدار RG_EMULATION رو off کن.. یعنی:
خط 24:
1 رو بکن 0کد:define( 'RG_EMULATION', 1 );
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)