سلام
پیرو پیغام خصوصی شما؛
[quote author=persians link=action=profile;u=16926 date=1268074420]
این یعنی اینکه روبات ها در سایت ما فعال هستن و ما نمی بینیم یا ماژول مشکلی داره که نمی بینیم؟
[/quote]
خیر، ماژول مشکلی نداره.
بلکه وقتی روبوتی از سایت شما سر می زنه، تا مدت زمان کوتاهی در اون لیست باقی می مونه و بعدا که شما مراجعه می کند اون رو در لیست نمی بینید.
همونطور که در نسخه ذخیره شده گوگل (که دقیقا موقعی که خود Googlebot از سایت شما بازدید کرده ذخیره شده) می بینید، ماژول روبوت رو تشخیص داده.
یا علی





علاقه مندی ها (Bookmarks)