سلام. می شه به من بگین چه جور می تونم منو با ساختار درختی در سایتم ایجاد کنم؟من plugine آن رو که sobi2 بود download کردم اما هنگام نصب پیام خطای "فایل نصبی بسته را پیدا نمی کند " می ده و نصب نمی شه![]()

سلام. می شه به من بگین چه جور می تونم منو با ساختار درختی در سایتم ایجاد کنم؟من plugine آن رو که sobi2 بود download کردم اما هنگام نصب پیام خطای "فایل نصبی بسته را پیدا نمی کند " می ده و نصب نمی شه![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)