سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: امنیت در جوملا

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    امنیت در جوملا

    سلام دوستان امنیت در جوملا چه طوره؟


    ویورسی به نام گلامبر هست که بیشتر تو سایتهای نیوک پیدا میشه

    احتمال داره جوملا چنین ویروسی بگیره؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    Kuala Lumpur
    نوشته ها
    2,440
    تشکر
    0
    تشکر شده 16 بار در 16 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    سلام

    امنیت هسته ی جوملا بالاست اما آنچه سایتهای جوملایی رو میتونه از نظر امنیت در خطر بندازه، استفاده از الحاقات ناامن است.
    در انتخاب الحاقات خیلی دقت کنید و همچنین حتما از سایت های مطمئن دانلود کنید.
    در آپدیت کردن جوملا و الحاقات هرگز تعلل نکنید.
    ویروس فوق نیز ربطی به جوملا نداره بلکه به مواردی همچون سرور و الحاقات نصب شده دارد.

    برای اطلاعات بیشتر تاپیکهای موجود در [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو مطالعه بفرمایید.


    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    جناب کبیری متاسفانه اشتباه می کنید

    این ویروس از طریق ftp به سرور انتقال پیدا می کنه و بشتر تو فایلهای مهم خودش رو کپی می کنه و فایلی به اسم image.php میسازه از این فایل قدرت میگیره در نهایت گوگل سایت رو خطرناک می بینه و تمام ایندکس و رتبه سایت رو می بنده اینجایت که وبمستر باید کرکره سایتش رو بکشه پایین و تا حالا هم راه حلی برای پاک شدنش پیدا نشده البته پیدا شده ولی %100 نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    سلام

    استاد گرامی!!! لطفاً تجربیات خودتان را با دلیل و مدرک بیان کنید. تمامی مطالبی که شما در اینجا مینویسید بعدها توسط موتورهای جستجوگر همچون گوگل به افرادی که این مشکل را دارند و جستجو میکنند رسانده میشود و اطلاعات غلط باعث دلسردی چنین افرادی میشود!

    ویروس فوق هم از بین رفتنی است و ربطی به جوملا یا نیوک یا هر سیستم دیگه ای نداره. تنها مربوط میشه به وبمستر و هاستینگ که در صورتی که از طرف هر دو طرف حرکت اشتباهی صورت بگیره و سیستمهای نا امنی داشته باشند باعث میشه این مشکل رخ دهد و ... .

    جوملا یکی از امنترین سیستمهاست. اما امنیت هرگز 100 درصد نیست ! امنیت جوملا هم بر میگرده به خیلی از موارد و تا آنها رعایت نشوند طبیعتاً جوملا هم غیر قابل نفوذ نخواهد بود.

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. کاربر مقابل از مهدی. عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  7. #5

    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    Kuala Lumpur
    نوشته ها
    2,440
    تشکر
    0
    تشکر شده 16 بار در 16 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    سلام

    [quote author=afshinhemmati link=topic=25526.msg131403#msg131403 date=1270069482]
    این ویروس از طریق ftp به سرور انتقال پیدا می کنه
    [/quote]
    این فقط یکی از راههای انتقال این ویروس هست و تناقضی هم با آنچه بنده عرض کردم نداره.
    چندین مورد از این ویروس و ویروسهای دیگر رو در الحاقات warez هم دیدم.

    [quote author=مهدی. link=topic=25526.msg131411#msg131411 date=1270071766]
    ویروس فوق هم از بین رفتنی است و ربطی به جوملا یا نیوک یا هر سیستم دیگه ای نداره. تنها مربوط میشه به وبمستر و هاستینگ که در صورتی که از طرف هر دو طرف حرکت اشتباهی صورت بگیره و سیستمهای نا امنی داشته باشند باعث میشه این مشکل رخ دهد و ... .
    [/quote]

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. کاربر مقابل از reka عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  9. #6

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    [quote author=مهدی. link=topic=25526.msg131411#msg131411 date=1270071766]
    سلام

    استاد گرامی!!! لطفاً تجربیات خودتان را با دلیل و مدرک بیان کنید. تمامی مطالبی که شما در اینجا مینویسید بعدها توسط موتورهای جستجوگر همچون گوگل به افرادی که این مشکل را دارند و جستجو میکنند رسانده میشود و اطلاعات غلط باعث دلسردی چنین افرادی میشود!

    ویروس فوق هم از بین رفتنی است و ربطی به جوملا یا نیوک یا هر سیستم دیگه ای نداره. تنها مربوط میشه به وبمستر و هاستینگ که در صورتی که از طرف هر دو طرف حرکت اشتباهی صورت بگیره و سیستمهای نا امنی داشته باشند باعث میشه این مشکل رخ دهد و ... .

    جوملا یکی از امنترین سیستمهاست. اما امنیت هرگز 100 درصد نیست ! امنیت جوملا هم بر میگرده به خیلی از موارد و تا آنها رعایت نشوند طبیعتاً جوملا هم غیر قابل نفوذ نخواهد بود.

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست
    [/quote]

    جناب آقای مهدی فکر نمی کنید طرز صحبت شما کمی تنده اگه شما مدیر اینجا هستین دلیل برتری شما از دیگر کاربران نمیشه که هر جور که دوست دارین برخورد کنید بیشتر پستهای شمارو که خوندم با مسخره کردن همراه شده

    خود من تجربه در این ضمینه دارم و حرفی که زدم از رو هوا نبود پاک کردنشم 50 50 هست
    مهدی جان بهتون توصیه می کنم کمی تو همین گوگلی که میگین سرچ بفرمایید تا ببینید از چه طریق انتقال پیدا می کنه

    امان از غرور آدما یا علی
    ----------------------------
    در ضمن اگه احساس می کنید این تاپیک بی خودیه

    می تونید پاکش کنید


    ** دو ارسال شما یکی شد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. کاربر مقابل از afshinhemmati عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  11. #7

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    دوست عزیز! من در ارسال خودم هیچ تمسخری ندیدم ! حالا دوست دارید خودتون رو فرد تمسخر شده قرار بدید و ... دیگه به من ربطی نداره. سعی کنید بهتر با مشکلات خودتون کنار بیایید و نه ... !

    بگذارید کمی این تاپیک رو زیباتر کنیم !

    اولاً گامبلر و نه گلامبر !!! (امیدوارم نگید تمسخر شدید. شما صحبت عادی رو تمسخر قلمداد میکنید، اما خودتون به شکل عجیبی دعوا میکنید و دوست دارید به شکلی برخورد کنید که ...)

    همین الان اگر توی گوگل بنویسید گلامبر کلاً دو تا لینک به شما میده که اونم خودتون نوشتید. یکی در آشیانه و دیگری در جوملا دات اورگ:

    [img width=640 height=324]http://upload.iranblog.com/6/1270209942.png[/img]

    البته در رفرشهای بعدی گوگل مامبولرن و این تاپیک هم اضافه خواهد شد. چون این تاپیک رو حذف نمیکنیم تا در یافته های گوگل باشد و کمک کننده کاربرانی باشه که ... .

    اما گامبلر چیست و چطور عمل میکنه !
    en.wikipedia.org/wiki/Gumblar
    این صفحه رو بخونید! پاسخ شما در این صفحه هست ;D

    استفاده از نرم افزارهای نال شده (مثلاً CuteFTP کرک شده!)، سیستم عامل نا امن، سرور نا امن، مدیر وبسایت بی تخصص، مطالعه مطالب غیر علمی در اینترنت! و ... مشکل شما هست!

    اما چند کلمه:
    من رو خیلی ها میشناسند. در مامبولرن و در سایتهای دیگر. با تیم های مختلف. بنده دفعه اولی نیست که با شما برخورد دارم مطمئناً
    یکی از مزیتهای استفاده از چند نام کاربری در جاهای مختلف این هست که هرگز کسی نمیدونه شما اون قبلی بودید. حتی درج سوالات تکراری در سایتهای مختلف و رفتن و جای دیگر چیزی نوشتن بر علیه کسی اصلاً جالب نیست. جالب اینجاست که ممکنه من در جایی بر علیه خودم چیزی بگم تا ببینم اون کاربر ...! سوءتفاهم نشه. منظورم شما و این تاپیک نیست.

    خود من تجربه در این ضمینه دارم و حرفی که زدم از رو هوا نبود پاک کردنشم 50 50 هست
    شما اگر در رفتارتون تجدید نظر کنید شاید به 100 درصد برسید!

    مهدی جان بهتون توصیه می کنم کمی تو همین گوگلی که میگین سرچ بفرمایید تا ببینید از چه طریق انتقال پیدا می کنه
    رفرنس خاصی دارید ؟!؟ بدید بخونیم خوب !

    در ضمن اگه احساس می کنید این تاپیک بی خودیه
    می تونید پاکش کنید
    اتفاقاً خوبه که این تاپیک بمونه سر جاش، خیلی مفید خواهد بود!

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  12. کاربر مقابل از مهدی. عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  13. #8

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    بخش توهین آمیز حذف شد.

    در ضمن احساس نمی کنم پرسیدن یه سوال در انجمنهای مختلف گناه باشه اگه هست بفرمایید ما دیگه از کسی سوال نکنیم!!!

    خود من تجربه در این ضمینه دارم و حرفی که زدم از رو هوا نبود پاک کردنشم 50 50 هست
    شما اگر در رفتارتون تجدید نظر کنید شاید به 100 درصد برسید!

    به خود شماهم توصیه می کنم در رفتارتون کمی تجدد نظر کنید.

    یا حق

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  14. #9

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    در ضمن احساس نمی کنم پرسیدن یه سوال در انجمنهای مختلف گناه باشه اگه هست بفرمایید ما دیگه از کسی سوال نکنیم!!!
    هیچ اشکالی نداره پرسیدن یک سوال در چند سایت! من هرگز چنین حرفی نزدم! شما برو هر سایتی گیر میاری سوال کن! به من چه مربوط میشه ؟!

    به خود شماهم توصیه می کنم در رفتارتون کمی تجدد نظر کنید.
    شما اشکال من رو در همین تاپیک بفرمایید بنده در اولین فرصت خودم رو اصلاح میکنم.من نه توهینی به شما کردم و نه ... ! اما شما همه خط قرمزها رو شکستید دوست عزیز !

    رئیس جمهور ایران در دوره 7 و 8 فکر میکنم آقای خاتمی بود. خیلی تلاش کردن که گفتگوی میان دو فرد رو کاری کنن که به دعوا کشیده نشه. خوشبختانه در من اثر کرده. اما در خیلی از افراد متأسفانه هنوز دیده میشه در صحبت کردن داد میزنن و یا توهین میکنن و یا کلمات رکیک استفاده میکنن. سعی کنید واژه نا مأنوس گفتگوی تمدنها را درک کنید.

    متأسفانه شما غرور زیادی دارید. همونطور که میبینی من توهین شما رو ویرایش نکردم و اگر دوست عزیزم آقای کبیری اینکار را نمیکردند شک نکنید بنده ویرایش نمیکردم. اتفاقاً به نظر من زیباتر بود که توهین شما در تاپیک باقی بمونه تا افرادی که تاپیک رو مطالعه میکنن متوجه بشن اینجا چه خبر بوده!

    اگر بحثی دارید در پیغام خصوصی دنبال کنید. زیاد جالب نیست در تاپیکها چنین صحبت کنید. اگر مشکلی شخصی دارید میتونید در پیغام خصوصی دنبال کنید. در تاپیکها هر سوالی دارید مطرح کنید و پاسخ داده میشود. اما مشکلات فردی و شخصی رو لطفاً خصوصی دنبال کنید. مطمئن باشید شما اگر ناسزا هم به بنده بدید در پیغام خصوصی اصلاً بنده بجای شما از تو هم استفاده نمیکنم.
    امیدوارم این موضوع در همین تاپیک و همین ارسال خاتمه یابد.

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  15. #10

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : امنیت در جوملا

    دوست گلم مهدی جان منم که مشکل روانی ندارم بخوام پاچه مردم بگیرم

    از نظر من حرف شما چند پست بالاتر با کنایه بود قطعا من اشتباه کردم و از شما پوزش می خوام برخورد منم کمی تند بود



    پیروز و موفق باسید در پناه حق

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •