بخش توهین آمیز حذف شد.
در ضمن احساس نمی کنم پرسیدن یه سوال در انجمنهای مختلف گناه باشه اگه هست بفرمایید ما دیگه از کسی سوال نکنیم!!!
شما اگر در رفتارتون تجدید نظر کنید شاید به 100 درصد برسید!خود من تجربه در این ضمینه دارم و حرفی که زدم از رو هوا نبود پاک کردنشم 50 50 هست
به خود شماهم توصیه می کنم در رفتارتون کمی تجدد نظر کنید.
یا حق





علاقه مندی ها (Bookmarks)