سلام
من ماژول مسيرسايت رو اضافه کردم و طبق عکس زير تنظيم کردم،
وي اون بالا فقط نوشته You are here : سيستم هم سيستم شماست... مامبولرن ...
[img width=640 height=325]http://shahrsakhtafzar.com/img/out.php/i27598_412201010637AM.gif[/img]
مشکل کجاست ؟!:-؟
نه توي صفحه اصلي نه تو قسمت مطالب مياره ...





علاقه مندی ها (Bookmarks)