سلام
[quote author=سعید link=topic=25833.msg133168#msg133168 date=1271586380]
از مدیر سرورتون سوال کنید که safemode روشن هست یا خیر.
[/quote]
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام
[quote author=سعید link=topic=25833.msg133168#msg133168 date=1271586380]
از مدیر سرورتون سوال کنید که safemode روشن هست یا خیر.
[/quote]
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)