آيا کامپوننت یا مامبوت یا چیز دیگه ای هست که این امکان رو بده که فایل های php که خودم نوشتم رو هم استفاده کنم؟

آيا کامپوننت یا مامبوت یا چیز دیگه ای هست که این امکان رو بده که فایل های php که خودم نوشتم رو هم استفاده کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)