سلام
من اگر بخوام رو دایرکت ادمین نسخمو بروز کنم باید چی کار کنم؟
من جدیدا به دایرکت آدمین انتقال داده شدم
میدونم چه جوری میشه کمپرس کرد ولی نمیدونم چه جوری باید از حالت کمپرس خارج کرد.
ممنونم
موفق باشید

سلام
من اگر بخوام رو دایرکت ادمین نسخمو بروز کنم باید چی کار کنم؟
من جدیدا به دایرکت آدمین انتقال داده شدم
میدونم چه جوری میشه کمپرس کرد ولی نمیدونم چه جوری باید از حالت کمپرس خارج کرد.
ممنونم
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)