[quote author=i,nobody link=topic=2775.msg16913#msg16913 date=1162116255]
در اين زمينه لينک آموزشی داری بهم معرفی کني؟برای اسکرول یا نمایش آخرین مطالب هم میتونی یه کپی از ماژولهایی که نیاز داری بگیری. کلا خیلی راحته
[/quote]
شما هر ماژولی رو که میخواین در بیش از یک موقعیت ماژول ازش استفاده کنید میتونید در قسمت ماژول ها تیک کنارشو بزنید و اون بالا دکمه کپی رو بزنید و در موقعیت جدید دلخواهتون قرار بدید.





علاقه مندی ها (Bookmarks)