ممنون فقط من دوتا سوال داشتم:
1. من پچ رو دانلود کردم و در پوشه ای که جوملارو نصب کردم آپلود کردم و آن زیپ کردم کافیه دیگه و ارتقا درست انجام شده؟ لازم به ذکره که تو هدر بخش مدیریت نوشته که نسخه 1.5.17 هست.
2.آدرس یه پلاگین کامنت اینجا بذارین که هم امکان نقل قول داشته باشه و هم امکان امتیاز مثبت و منفی ؟ که البته دومیش (مثبت و منفی) مهمتره





علاقه مندی ها (Bookmarks)