سلام. در ادیتور انجمن، وقتی مطلب بلندتر از کادر ادیتور میشه و اصطلاحا اسکرول میخوره، این اسکرول مرتب به بالا میپره و نوشتن مطالب بلند واقعا عذاب آور میکنه. برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد؟

سلام. در ادیتور انجمن، وقتی مطلب بلندتر از کادر ادیتور میشه و اصطلاحا اسکرول میخوره، این اسکرول مرتب به بالا میپره و نوشتن مطالب بلند واقعا عذاب آور میکنه. برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)