با سپاس از پاسخ شما دوست عزیز
متاسفانه کامپوننت SWmenu عناوین مطالب رو نشون میده، در صورتی که من میخوام عناوین مجموعه های داخل بخش نمایش داده بشه، یعنی در اصل زیر مجموعه ها.
برای مال فرض کنید که ما بخشی با عنوان اخبار داریم و در بخش اخبار مجموعه هایی با نام های 1- اقتصادی 2- اجتماعی 3- و فرهنگی. حالا من میخوام وقتی ماوس میره روی منوی اخبار یک کشویی یا آبشاری باز بشه و 3 تا مجموعه رو نشون بده فقط که بعد از کلیک کردن هدایت بشه به صفحه مربوطه مجموعه ها.

ممنونم