سلام
چند ماهيه خودم و همه كاربران با اين مشكل روبرو هستند:
كه براي ورود به انجمن بايد نام كاربري شون رو دو يا سه بار بزنن.
مثلا خودم براي ورود نام كاربري و رمز رو صحيح ميزنم اما ميگم شما بايد يك نام كاربري انتخاب كنيد
يا ميگه اشتباهه
بعد از دو يا سه بار ميره تو.
مشكل از چيه؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)