الان با ايرانسل اومدم ، امتحاناتم كه تموم بشه سعي ميكنم ويرايشگر نسخه ي 2 رو براي 1 شبه سازي كنم .
فعلا باي امروز امتحان دارم توروخدا واسم دعا كنيد ...!

الان با ايرانسل اومدم ، امتحاناتم كه تموم بشه سعي ميكنم ويرايشگر نسخه ي 2 رو براي 1 شبه سازي كنم .
فعلا باي امروز امتحان دارم توروخدا واسم دعا كنيد ...!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)