ممنون. من وقتی اختلاف ساعت را 0 می زارم .ساعت خراب می شه . وقتی اختلاف رو 6 ساعت می زارم برای خودم یعنی ادمین ساعت درست می شه ولی برای کاربرهی دیگه و مهمانان دوباره ساعت عقبه و خرابه.

ممنون. من وقتی اختلاف ساعت را 0 می زارم .ساعت خراب می شه . وقتی اختلاف رو 6 ساعت می زارم برای خودم یعنی ادمین ساعت درست می شه ولی برای کاربرهی دیگه و مهمانان دوباره ساعت عقبه و خرابه.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)