الان با توجه به لاگ پایین میشه فهمید از کجا به سیستم نفوذ کرده اند؟
آیا وقت آن نرسیده نسخه جدید مامابو منتشر بشه؟
تمام موارد شما با ضریب بالایی رعایت شده اند ولی چرا باز هم شاهد هک هستیم؟

الان با توجه به لاگ پایین میشه فهمید از کجا به سیستم نفوذ کرده اند؟
آیا وقت آن نرسیده نسخه جدید مامابو منتشر بشه؟
تمام موارد شما با ضریب بالایی رعایت شده اند ولی چرا باز هم شاهد هک هستیم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)