من چی میپرسم شما دارید در مورد چی بحث می کنید ): ):

من چی میپرسم شما دارید در مورد چی بحث می کنید ): ):
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=Amir H link=topic=2892.msg17853#msg17853 date=1163227946]
اول مشکل اول رو حل کنید که بتونید بعدش دیتابیس رو Restore کنید
[/quote]
امیر عزیز جوابتون رو دادند!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من الان نه میتونم هاستو عوض کنم نه پولشو دارم شما فرضو بر این بذارید که هاستما همینه زند هم روش نصب نیست حالا ما چی کار کنیم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=مرتضی بهمنی link=topic=2892.msg17858#msg17858 date=1163233485]
پس دیگه فکر نکنم دوستان نیازی باشه که زند ور روی سرورشون نصب کنن و میشه مامبوی فارسی رو بدون نیاز به زند هم نصب کرد
[/quote]
صبر کنید تا 4.6 بیاد!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
وای یعنی من سایتو با 2000 بازدیدش بذارم داون تا مامبو 4.6 بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟![]()
یعنی تمام ورژن های مامبو نیاز به زند داره و هیچکدوم نیست که نداشته باشه
4.6 کی میاد یعنی یک جور هست تا 1 یا 2 هفته دیگه بیاد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نه خیلی زودتر از اونچه که فکر کنید میاد!
از من نشنیده بگیرید!
شاید، ممکنه، احتمال داره فردا بیاد اما هیچ قولی تکرار میکنم هیچ قولی نمیدم!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خدا خیرتون بده واقعا ایشالله خدا عوضشو بهتون میده که خلقو از این سر در گمی نجات میدید
پس من منتظر باشم همین یکی دو روزه میاد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)