درسته حرف شما!
اما به این فکر کردید که چه مشکلاتی بر سر راه ما هست؟
تا حالا فکر کردید تیم داره چطوری کار میکنه؟
فکر میکنید کی مارو حمایت میکنه؟
میدونی نگهداری این پروژه چقدر هزینه داره؟
کی تامین میکنه؟ شما خودتون به شخصه تا بحال برای این پروژه هزینه کردید؟
همه دوستان فقط و فقط مصرف کننده هستند! ما هم زمانمون محدوده!
پس فکر میکنم بهترین راه صبر باشه!
چند روزی دیگه هم صبر کنید تا ....





علاقه مندی ها (Bookmarks)