ممنون از جوابتون.
دقیقا مثل نصب کردن اولیه هر کامپوننت هستش. من فکر می کردم که اگه بخوام این کار رو بکنم ممکنه که توی دیتابیس تاثیر بذاره و اونا رو به هم بریزه.

فقط باید بعد از نصب و یا بروز رسانی کردن گزینه All users synchronized رو زد تا همه چی درست بشه.