سلام
من می خوام سطح دسترسی ها رو طوری تعیین کنم که هر مدیر فقط بتونه داخش انجمن خودش مدیریت کنه .الآن همه مدیر ها به همه چیز دسترسی دارند
اگه ممکنه یک راهنما یا توضیح مختصری بدید
متشکرم

سلام
من می خوام سطح دسترسی ها رو طوری تعیین کنم که هر مدیر فقط بتونه داخش انجمن خودش مدیریت کنه .الآن همه مدیر ها به همه چیز دسترسی دارند
اگه ممکنه یک راهنما یا توضیح مختصری بدید
متشکرم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)