سلام.
لطفا قوانین سایت را رعایت کنید.آخرین پست این تاپیک سال 2006 هست

کد:
23) حتی الامکان از پست دادن در تاپیکهای قدیمی که موضوع آنها بررسی شده ( به اصطلاح off topics ) بپرهیزید.
موفق باشید...
یــــــــــــــــــــاعــ ــــــــــــــلی