سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: آیا می شه من مامبو رو داونلود کنم و با اسم خودم برا خودم

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    I.R of IRAN
    نوشته ها
    696
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال

    Re: آیا می شه من مامبو رو داونلود کنم و با اسم خودم برا خو

    سلام
    همان طور که در اطلاعات پیش فرض مامبو وجود دارد
    برای حمایت از ما اميدواريم کپی رایت را از پایین صفحات حذف نفرمایید

    ولی شما می توانید آن را حذف نمایید اما این فکر را نکنید که با حذف نام مامبو از پایین سایت شما هیچ کس نخواهد فهمید که این سایت با مامبو کار شد
    در مورد کپی رایت مامبو چندین بار در انجمن سوال مطرح شده است اگر جستجو می کردید پیدا می کردید
    1- [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    2- [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    یا علی/خداحافظ

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •